پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر استهبان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مهندس جوکار شهردار و مهندس محمدحسن بااشتیاق رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی این روز را به دلاوران و سبزپوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفتند.
دوم اردیبهشت ماه یادآور رویداد مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است. در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ در حالی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری شده بود، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.
بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصف این نیروی مردمی فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و امسال در شرایطی این روز فرخنده را گرامی می داریم که تحت رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی تمامی دسیسه های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یکی پس از دیگری با شکست مواجه گردیده و ایران اسلامی در عزت و اقتدار بسر می برد.
پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمت رسانی به ملت ایران در تمامی زمینه‌ها هستند و همواره یاری گر مردم در جبهه های مختلف بوده اند.
اینجانبان فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم شریف و انقلابی و شهید پرور استهبان ، فرمانده محترم ناحیه مقامت بسیج جناب سرهنگ امیری و کلیه پاسداران شهرستان استهبان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی توفیق خدمتگزاری و گام نهادن در رکاب شهدای گرانقدر به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را مسئلت داریم.