مراسم بزرگداشت و تجلیل از شورای های اسلامی شهر استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ بمناسبت گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شورا با حضور، اعضای محترم شورای تامین از شوراهای ادوار گذشته و فعلی شهر استهبان تجلیل و قدردانی گردید.
در این مراسم مهندس جوکار ضمن ابراز خرسندی و خیر مقدم خدمت مدعوین و تبریک و بزرگداشت به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی شهر ابراز داشت؛ هدف از این مراسم تقدیر و قدرشناسی از زحمات همه عزیزان شوراها از دوره اول تاکنون بوده، که با برگزاری این مراسم صمیمی خواستیم به خودمان یادآور شویم که زیبایی و توسعه شهر استهبان را مرهون زحمات همه عزیزان شوراها هستیم.
وی افزود؛ قطعا در ابتدای شروع این نهاد مردمی مشکلات و سختی کار بیشتر بوده چرا که هنوز جایگاه شورا نه برای خود اعضا و نه برای دستگاه‌های مختلف اداری و شهروندان مشخص نبوده، اما بحمدالله امروزه جایگاه شوراها برای همگان مبین است. ماخود را مکلف می‌دانیم از زحمات همه مسؤلین و بزرگان شهر که به هر نحوی در گذشته منشأ خیر و عمران و آبادانی این شهر بوده‌اند تشکر نمائیم.
شهردار استهبان بصورت ویژه از اعضای محترم فعلی شورای اسلامی شهر استهبان بپاس تعامل و همکاری صد در صد با مجموعه شهرداری تشکر و موفقیت شهرداری در ارایه خدمات به شهروندان عزیز را وجود همین روحیه تعامل و همکاری دانست.
فرماندار محترم و جمعی از شوراهای حاضر در جلسه دقایقی را به ایراد سخن پرداخته و از ایده برگزاری چنین مراسمی از شهرداری تقدیر کردند.
گفتنی است در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر و تندیس از شورای های اسلامی شهر استهبان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.