دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر استهبان با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز صبح شهردار و شورای اسلامی شهر به همراه رئیس میراث فرهنگی شهرستان استهبان با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس و معاونین ایشان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار مهندس جوکار از وجود اماکن و بناهای تاریخی شهر استهبان توضیحاتی ارائه دادند و همچنین اقدامات شهرداری در راستای حفظ و نگهداری از اماکن تاریخی همچون تملک خانه پاکباز، مرمت حمام کزمان و همچنین تفرجگاه سرآسیاب صحبت‌ و گفتگو نمودند. ایشان اعلام کرد شهرداری وشورای اسلامی شهر آمادگی خود را در حدتوان و پتانسیل مجموعه خود جهت حفظ و نگهداری و تعامل با مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می‌نماید. ایشان از مدیر کل محترم میراث جهت بازدید میدانی از شهرستان استهبان و تصمیم گیری درخصوص اماکن و حمایت از صنایع دستی و گردشگری استهبان دعوت نمودند.
در این جلسه مدیر کل محترم میراث ضمن تشکر از اهمیت موضوع برای شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان از پیگیری ها و اقداماتی که تاکنون توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شده تقدیر و تشکر نمودند و همچنین قول مساعدت دادند که به زودی (هفته آینده) ضمن بازدید از اماکن و بناهای تاریخی شهر استهبان برنامه های در راستای مشارکت بین شهرداری و اداره میراث فرهنگی انشالله ترتیب خواهند داد.