آئین تجلیل از خادمین عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام

رد پای این عزیزان را می‌توان در همه جای شهر، کوچه، محل و خیابان مشاهده کرد و ما حضور آنها را با تمیزی شهر لمس می‌کنیم و اگر نباشند آلودگی تمام شهرها را فرا می‌گیرد شکرگزارند و قانع هیچ خواسته‌ای ندارند همین که تنشان سالم است و لقمه‌ای نان حلال برای خانواده‌هایشان تهیه کنند راضی‌اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز ظهر طی مراسمی با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونت ، مسئولین شهرداری و حجه السلام والمسلمین شاهسوندی در راستای احترام به مقام و جایگاه این زحمتکشان بی‌منت از پاکبانان که در ایام محرم مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین«ع» خدمت نمودند در دفتر شهردار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
مهندس جوکار ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت پاکبانان را خدمتگزاران شهر دانسته و افزود؛ پاکیزگی و طراوت شهر حاصل کار و تلاش شبانه روزی پاکبانان و کارگران خدمات شهری است .
ایشان اضافه نمود؛ این مجموعه در ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین«ع» خدمات ارزنده ای را به عزاداران و همچنین تداوم مکتب حسینی در جامعه ارائه دادند که درخور سپاس و تحسین است و همچنین تلاش شبانه روزی پاکبانان در پاکیزگی و آراستگی سطح شهر در کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی دارد.
مهندس پرچمی رییس شورای اسلامی شهر نیز ضمن خداقوت و تشکر از زحمات این عزیزان ،تلاش و خدمت این عزیزان را شایسته قدردانی دانست و افزود همواره سپاسگزار پاکبانان محترم خواهیم بود.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از تلاش ها و زحمات پاکبانان تجلیل و تقدیر به عمل آمد .