دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان استهبان بمناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ؛هم‌زمان با هفته قوه قضائیه شهردار با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، رئیس محترم محیط زیست ، رئیس محترم صنعت و معدن ، رئیس محترم اتاق اصناف، رئیس محترم بسیج حوزه کارگری با مسئولان قضایی شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضائیه از زحمات قضات و کارکنان قضایی شهرستان استهبان تقدیر و قدردانی نمودند.
مهندس جوکار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه ابراز نمود؛ مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه بوده و قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است .
وی افزود؛ حمایت مجموعه دادگستری شهرستان از شهرداری در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده است و همواره این مجموعه سهم موثری احقاق حقوق مردم داشته اند.
جوکار شهردار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه‌ی دادگستری شهرستان استهبان بیان داشت: امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت‌رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه‌ی ما را در مسیر عدالت بی‌ نظیر مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.