تجلیل از روابط عمومی شهرداری استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز صبح بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه هفته ارتباطات و روابط عمومی ، شهردار با حضور مهندس مسرور کارشناس محترم استانداری ، معاونین ، کارشناسان شهرداری از مسئول روابط عمومی شهرداری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

مهندس جوکار در این مراسم، روابط عمومی را از ارکان اصلی هر سازمانی برشمرد و اظهار داشت: اداره روابط عمومی به واسطه ایجاد ارتباط و تعامل میان مدیریت شهری و شهروندان، نقش حائز اهمیتی در فرهنگسازی و آگاهی بخشی در جامعه ایفا می کند.
وی ایجاد تعامل دوسویه میان شهرداری و مردم را از وظایف مهم روابط عمومی عنوان کرد و گفت: اداره ارتباطات علاوه بر انعکاس اقدامات و برنامه های شهرداری که در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی امری مهم تلقی می شود، باید مسائل و مشکلات شهروندان را نیز احصاء کرده و به مسئولین منعکس کند.
شهردار استهبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مسئول روابط عمومی مجموعه شهرداری در اطلاع رسانی دقیق و انعکاس مطلوب اقدامات مدیریت شهری به افکار عمومی، خاطرنشان کرد: هفته ارتباطات فرصت مغتنمی است که جایگاه ویژه روابط عمومی در میان مردم و مسئولین تبیین شود و در این میان عملکرد روابط عمومی در بهره گیری از ابزارها و روش های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی حائز اهمیت است.
و در پایان ضمن آروزی سلامتی و توفیق روز افزون برای مسئول روابط عمومی شهرداری از ایشان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.