پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

آتش نشانی شغل نیست بلکه عشقی است که بر اساس هنر و معجزه پایه گذاری شده است و این عشق در آتش نشانی در پیوند انسان و آتش نهفته بوده که در ذات آتش نشانان وجود دارد و زمینه موفقیت آنان را فراهم کرده است. هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد.
بی شک با رشد و توسعه شهرها و گسترش تکنولوژی خطرات بیشتری شهروندان را تهدید می‌کند و زمانی مردم یک جامعه با آرامش به زندگی می‌پردازند که بدانند مردانی دلیر، متعهد و جسور برای امنیت خاطر و رفاه جانی و مالی آنان به صورت شبانه‌روزی آماده انجام رسالت خطیر خود هستند. حوزه فعالیت آتش نشانی تنها اطفاء حریق ، نجات افراد از رودخانه ، جاده و… نیست بلکه آموزش و پیشگیری از حوادث یکی از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که باید با دقت انجام پذیرد و برنامه ریزی و آموزش شهروندان و پیگیری مجدانه این امر مهم می بایست یکی از اولویت های آتش نشانان در واحد آش نشانی باشد.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش شهر استهبان، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نماییم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان از خداوند متعال خواستاریم.

عبدالرحمان جوکار – شهردار استهبان

محمدحسن با اشتیاق – رئیس شورای اسلامی