پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس

امروز دفاع مقدس همان دفاع از اقتدار ایران اسلامی است .
هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با تفکر و تعمق و اندیشه یادی از جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام کنیم که در روزهای دفاع مقدس با بهره گیری از خلوص نیت ، ایمان ، جوانمردی و پایمردی بعنوان پرچمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث صلابت و اقتدار امروز کشورمان شدند.
امروز دفاع مقدس همان دفاع از اقتدار ایران اسلامی است لذا بر همه ی ما واجب است با تکیه بر رهنمودهای حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت نماییم و مسیر توسعه و پیشرفت را به معنای کامل طی نماییم .
اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای«مدظله تعالی» و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهیم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم .
و همچنین فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلّی زیبای مهر و ایثار معلّمان و مهر افروزان را به صاحبان خِرَد و اندیشه بویژه فرهنگیان دلسوز و متعهّد و تبریک و تهنیت عرض می نماییم و سالی سرشار از علم آموزی، موفقیت و سرافرازی را برای دانشجویان و دانش آموزان میهن سربلند و شهر زیبایمان آرزومندیم .

عبدالرحمان جوکار – شهردار استهبان

محمدحسن بااشتیاق – رئیس شورای اسلامی شهر استهبان