پیام تبریک شهردار به آقای محمدحسن بااشتیاق در پی انتخاب وی به ریاست شورای اسلامی شهر استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی استهبان جلسه ای در شورای اسلامی شهر با دستور کار تعیین هیات رئیسه جدید این شورا برگزار شد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از رئیس شورای سابق و همکاری خوب اعضای شورا ، جناب آقای محمدحسن بااشتیاق با اکثریت آراء بعنوان رئیس شورا ، سرکار خانم کریمی نژاد با اکثریت آراء بعنوان نائب رئیس شورا ، جناب آقای رضا پرچمی بعنوان سخنگوی شورا ، جناب آقای محمدجواد زمانی منشی اول شورا، سرکارخانم رضائی نژاد منشی دوم شورا انتخاب گردید.

به همین منظور شهردار استهبان در پیامی ضمن تشکر از زحمات و تعامل و همکاری بسیار خوب مهندس پرچمی طی دوره ریاست ایشان پیام تبریکی صادر نمود در متن این پیام آمده است :

جناب آقای محمدحسن بااشتیاق

انتخاب شایسته ی حضرتعالی با اکثریت آرا ازطرف اعضای محترم شورای اسلامی شهر را به عنوان رئیس شورای شهر استهبان بیانگر تعامل،،لیاقت و شایستگی‌ شما در صحنه‌های خدمت به نظام و میهن اسلامی است، به شما و مردم شریف استهبان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. انشاالله مدیریت برجسته جنابعالی، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر استهبان فراهم خواهد نمود. از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق جنابعالی در مسیر خدمت به شهروندان ولایتمدار استهبان را مسالت دارم.