پویش سفره هفت سین و غذاهای بومی محلی در استهبان

به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز 1402 و همچنین ایجاد روحیه شادابی و شور و نشاط در بین شهروندان استهبان با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ، پویش سفره هفت سین و غذاهای بومی محلی در پارک شهدای گمنام «آبشار» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ به منظور ایجاد انگیزه و روحیه ای با نشاط برای خانواده ها و شهروندان ، با هدف آشنایی انواع غذاهای بومی محلی و دارای ارزش غذایی با حضور امام جمعه محترم، فرماندار محترم، دادستان محترم،فرماندهی محترم انتظامی، جانشین محترم سپاه پاسداران شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، روسای ادارات و جمعی از شهروندان راس ساعت 30 : 19 در پارک شهدای گمنام برگزار شد.
مهندس جوکار شهردار استهبان ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز خدمت شهروندان عزیز ابراز خرسندی از اجرای چنین برنامه های فرهنگی و خانوادگی نتایج و آثار حاصل از برپایی اینگونه جشن ها را ایجاد انگیزه مضاعف و روحیه ای با نشاط میان شهروندان دانست و اجرای مداوم آن را در مناسبت های مختلف ضروری دانست.
لازم به ذکر است ؛این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری ، اجرای موسقی سنتی، مسابقات و اهدای جوایز به بهترین غذاهای بومی محلی و در نهایت راس ساعت 21 با مراسم نورافشانی به پایان رسید.