نشست بصیرتی جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ صبح امروز شهردار در نشست بصرتی جهاد تبیین در راستای تکریم و گرامیداشت یاد و نام شهدای پرواز اردیبهشت بویژه سید الشهدای خدمت و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، پرنسل خدوم شهرداری را به مشارکت حداکثری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت نمود.
در این نشست مهندس جوکار ضمن خدا قوت و خسته نباشید خدمت همکاران ابراز نمود؛ ملت بزرگ ایران بارها در آزمون انتخابات که صحنه عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد، سربلند بیرون آمده و این بار نیز حماسه تشییع شهدای خدمت را با حضور پرشور و حماسی در انتخابات تکمیل خواهد کرد.
وی افزود؛ حضور حداکثری باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انتخاب اصلح مکمل حضوری حداکثری است که این حضور و انتخاب اصلح تکمیل کننده ی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
در پایان ایشان از عموم شهروندان استهبانی به ویژه همکاران گرامی در مجموعه شهرداری و خانواده‌های محترمشان می‌خواهم که در دور دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و حماسی داشته باشند، زیرا هر چه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را داشته باشیم به همان میزان مجد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد خواهیم بود.