مراسم شب شعر استهبان ” هفته استهبان”

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ در راستای بزرگداشت هفت مهر و هفته استهبان شب شعری با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین ادارات ، شعرای برجسته استهبان و جمعی از شهروندان گرامی در سالن بعثت شهرداری برگزار شد.
این برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ابتدای برنامه مهندس بااشتیاق، رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم به مهمانان عزیز گزارشی از برنامه های اجرا شده و در حال اجرا خدمت شهروندان محترم ارائه دادند و ایشان در خصوص همکاری همه ی ادارات و نهادها جهت هرچه باشکوه برگزار شدن بزرگداشت هفته استهبان در راستای آشنایی بیشتر نسل جدید با آداب و رسوم و فرهنگ اصیل استهبان تاکید نمودند.
در ادامه فرماندار محترم از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و انجمن ادبی شهر که برنامه های هفته استهبان را اجرا نمودند تشکر و قدردانی کردند.
گفتنی است در این مراسم از شاعران استهبانی که اشعاری در وصف استهبان سرودن و از گروه سرود مزرعه نور تقدیر و تجلیل بعمل آمد. گفتنی است جناب شجعان مسؤل انجمن ادبی شهرستان واز شاعران بنام استهبان سروده ای در وصف مهندس جوکار شهردار استهبان بپاس زحمات ایشان ومجموعه شهرداری تقدیم کردند .