متن پیام تبریک شهردار استهبان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان، مهندس جوکار طی پیامی چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز«شهرداری و دهیاری» فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعالیت های تلاشگرانه و خالصانه خادمان مردم در این عرصه ، به ارزیابی عملکرد این نهادهای اجتماعی با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
این دو نهاد یعنی شهرداری و دهیاری ارتباط مستقیمی با مردم دارند و در نگاهی فراتر و تاثیر گذار تر نقش سازنده‌ای در توسعه و آبادانی کشور ایفا می نمایند. وظیفه ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها این است که با برنامه ریزی و اجرای اقدامات موثر در شهرها و روستاها و ارائه خدمات مطلوب به جامعه گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداریم.
اینجانب چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی خاصه همکاران زحمتکش وپرتلاش در مجموعه شهرداری استهبان، که با سرلوحه قرار دادن اصل خدمت رسانی به مردم، شبانه روز برای آبادانی کشور عزیز مان تلاش می نمایند تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزومندم.

عبدالرحمان جوکار – شهردار استهبان