شب شعر استهبان بمناسبت هفت مهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ در راستای بزرگداشت هفت مهر و هفته استهبان شب شعری با حضور امام جمعه معزز، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین ادارات ، شعرای برجسته استهبان و جمعی از شهروندان گرامی در سالن بعثت شهرداری برگزار گردد.
این برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ابتدای برنامه مهندس پرچمی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و خیر مقدم به مهمانان عزیز گزارشی از برنامه های اجرا شده و در حال اجرا خدمت شهروندان محترم ارائه دادند و ایشان در خصوص همکاری انجمن ادبی شهید رابع و گروه سرود باران جهت هرچه باشکوه برگزار شدن بزرگداشت هفته استهبان تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه حجه الاسلام والمسلمین امام جمعه محترم ضمن عرض تسلیت به مردم شهید پرور استهبان در راستای آشنایی بیشتر نسل جدید با آداب و رسوم و فرهنگ اصیل استهبان تاکید نمودند و همچنین از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و انجمن ادبی شهر در برگزاری برنامه های هفته استهبان تشکر و قدردانی نمودند.
گفتنی است در این مراسم از شاعران استهبانی که اشعاری در وصف سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و استهبان سرودن و از گروه سرود باران تقدیر و تجلیل بعمل آمد.