ساخت تابلو متبرک به نام شهداء در سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ بمناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ارج نهادن به شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس ، شهرداری اقدام به ساخت تابلوهای مزین به نام شهداء جهت معابر سطح شهر نموده است.
مهندس جوکار با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از محورهای فعالیتی شهرداریست گفت: یکی از مصادیق اجرایی کردن این رویکرد و سیاست، نامگذاری معابر شهر و مزین نمودن آن‌ها به نام مبارک شهدا است که با مصوبه شورای اسلامی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی افزود؛ دراین اقدام انتخاب معبر بااولویت خانواده شهید بوده بدین ترتیب که خانواده شهداء عزیز کوچه مورد نظر را انتخاب وشهرداری همان معبر را به نام شهید بزرگوار مزین میکند.
جوکار شهرراری استهبان اشاره کرد؛ نهادینه سازی و اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه یکی از مهمترین اهداف برنامه های اجرایی شهرداری است که به همین منظور ضرورت دارد درگام نخست شهروندان و بویژه جوانان با شهدا، آرمانها و دستاوردهای این عزیزان آشنا شوند و هدف از این اقدام حفظ و انتقال ارزشها به نسل های آینده بیان نمود.
وی با بیان اینکه شهرستان قرآنی استهان با ۵۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است ادامه داد: نصب تابلوهای مزین به تمثال شهدا در دو فاز در بلورهای امام علی«ع» و امام رضا «ع» نصب گردید و هم اکنون شهرداری اقدام به نام گذاری معابر و محله های فاقد نام نموده است که ۸۰ عدد تابلوهای مزین به نام شهدا و حدود ۱۰۰ عدد تابلو معابر فاقد نام آماده و انشاالله دیگر معابر فاقد نام در سطح شهر نام گذاری و تابلو آنها به زودی نصب خواهد شد.