راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری

خدمتی دیگر به شهروندان عزیز

 

«راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری»

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز صبح مهندس جوکار شهردار استهبان به همراه معاونین شهرداری ، از تولید کارخانه سنگ شکن شهرداری بازدید کردند.

در این بازدید مهندس جوکار ضمن خسته نباشید و خدا قوت به همکاران افزود ؛ کارخانه سنگ شکن  ازمهمترین پتانسیل های شهرداری هاست در زمینه تولید شن، ماسه و بیس مورد نیاز فعالیت های عمرانی شهرداری، باتوجه به اینکه مدتها بود این کارخانه ازمدار تولید خارج  و به دلیل مشکلات فنی تعطیل شده بود و با شروع به کار اینجانب و جلسات مشترک با اعضای محترم شورای اسلامی شهر استهبان راه اندازی کارخانه ازاولویت های کار شهرداری قرار گرفت، باتوجه به هزینه بالای خرید مصالح وعدم وجود کارخانه دیگری دراین شهر جهت تامین مصالح هزینه های زیادی متوجه شهرداری بود، درهمین راستا تعمیرات اساسی کارخانه سنگشکن از بهمن ماه سال 1401 دردستور کار قرار گرفت و بحمدالله باتلاش مجموعه همکاران شهرداری و هزینه های تعمیرات و بازسازی ونصب و… امروز شاهد تولید باکیفیت مصالح سنگ شکن هستیم که این اتفاق تولید کارخانه آسفالت شهرداری رانیز درپی خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به حجم گسترده آسفالت در سطح شهر این کارخانه می تواند شن، ماسه و بیس مورد نیاز جهت زیرسازی و آسفالت شهرداری را تامین خواهد کرد . شهردار خاطر نشان کرد: که با راه اندازی کارخانه سنگ شکن شهرداری ضمن تسریع در فعالیت های عمرانی از بار مالی خرید مصالح مورد نیاز تا حد چشم گیر کاسته می شود و همچنین تولیدات مرغوب و با کیفیت آن مطابق با استاندارد روز در سطح شهر استفاده خواهد شد. باتوجه به پیگیری های انجام شده انشالله از همین هفته مجددا اجرای آسفالت معابر سطح شهر را شروع خواهیم کرد که انشالله بتوانیم خدمتی به شهروندان عزیز شهر استهبان داشته باشیم.