دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از همکاران با سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهر استهبان دیدار و گفتگو کردند.
مهندس جوکار ضمن عرض خدا قوت و تبریک بمناسبت هفته بسیج مستضعفین به فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج جناب سرهنگ امیری و پرسنل محترم سپاه ابراز داشتند؛ بسیج نعمتی بزرگیست که به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفت و بسیجیان پایه های نظام انقلاب اسلامی اند که در گروه های مردمی با خلوص نیت تاکنون با قدرت و ‌اقتدار حضور داشته و امنیت و صلابت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و فداکاری ها و جانفشانی های بسیجیان دانستند.
وی افزود؛ همکاری و تعامل هرچه بیشتر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای اجرای برنامه های ملی و مذهبی در سطح شهر با ناحیه مقاومت بسیج در جهت خدمت رسانی به شهروندان اعلام نمودند.
مهندس بااشتیاق رئیس شورای اسلامی شهر در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یک نهاد اجتماعی است که وجود تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
در پایان این دیدار سرهنگ امیری از حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در تمام مراسمات مذهبی و ملی و همچنین از تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در تمامی برنامه های جاری با ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تشکر و قدردانی نمودند.