دیدار ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم عمومی شهرستان استهبان با شهردار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز صبح به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، جناب آقای استوار و جناب آقای خلیلی با حضور در دفتر شهردار با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری تقدیر و این روز را به ایشان و همکاران تبریک و تهنیت عرض نمودند.
در این دیدار آقای استوار ریاست محترم دادگستری از تلاش‌ها و زحمات مجموعه شهرداری خصوصا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری در راستای فرهنگ سازی شهری انجام شده تقدیر و تشکر نمودند.
جناب خلیلی دادستان محترم شهرستان نیز از پیگیری ها و تلاش‌های مهندس جوکار و تعاملات خوبی که با سایر ادارات در سطح شهرستان و همچنین تعامل و همکاری خوب با شهروندان و تلاش‌های ایشان در راستای رضایتمندی مردم و امید آفرینی به شهروندان را قابل تقدیر و حمایت دستگاه قضایی را در برقراری نظم و انضباط عمومی در تمامی حوزه ها از شهرداری اعلام نمودند.
مهندس جوکار نیز حضور مدیران دستگاه قضایی شهرستان در شهرداری را به فال نیک گرفته و اعلام نمود تعامل بسیار خوب ، روحیه خستگی ناپذیری ، مردمی بودن، اخلاق نیکو و حضور در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی مدیران دستگاه قضایی شهرستان نقطه قوت این عزیزان اعلام کرد و تغییر نگاه مردم به دستگاه قضایی دانست و از حمایت های بی دریغ ایشان در انجام وظایف و حوزه های مختلف مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد.