دومین نشست صمیمی شهردار با رئیس و اعضای سازمان نظام مهندسی استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ کارگاه آموزشی ساختمان های بتنی با تدریس مهندس خواجه پور به همت نظام مهندسی با حضور شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مهندسین شهرستان استهبان و نی ریز در سالن بعثت شهرداری برگزار گردید.
در این نشست صمیمی ابتدا مهندس جوکار ضمن عرض سلام و خیر مقدم به مهندس خواجه پور و ریاست محترم نظام مهندسی نی ریز و همچنین تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری های مشترک شهرداری و سازمان نظام مهندسی، این اقدام را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.
مهندس جوکار برگزاری این جلسات به صورت مستمر و مشترک بین شهرهای همجوار تبادل نظرات و تجربیات و آشنایی به آیین نامه ها و مقررات روز مقررات ملی ساختمان بسیار مهم دانست.
وی اضافه نمود؛ شهرستان استهبان در بین دانشجویان به مهندسی عمران شناخته شده است و این مسؤلیت مهندسین را بیش از پیش میکند، شهرداری و مهندسین نباید کیفیت ساخت را فدای سرعت عمل کنیم و مالکین با خیال راحت ساخت مسکن خود را به جامعه مهندسین بسپارند.
شهردار استهبان در خاتمه بیان نمود؛ یکی از پروژه‌های مهم دولت نهضت ملی مسکن است که میبایست ضمن تعامل و همکاری جهت تحقق شعار دولت خدمتگزار توجه ویژه و نظارت مسمتر در ساخت را بسیار مهم و ضروری دانست.