حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی در مسجد بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی شهردار به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و آقای گل نرگس در مسجد فاطمه زهرا «س» با تعدادی از دانش آموزان بسیجی در مقاطع مختلف دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار نشست صمیمی مهندس جوکار ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی خدمت دانش آموزان گرامی از مجموعه بسیج دانش آموزی بخاطر برنامه های مستمر با جوانان و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مساجد باید فعال و کانون فعالیت ها باشند، تقدیر کردند.
مهندس جوکار اشاره کرد شهداء عزیز دانش آموز ما از چنین جلسات ومحافل نورانی که درمساجد برگزار میشد به جبهه ها اعزام شدند وجا دارد یاد و خاطره بیش از 120شهید دانش آموز شهرستان را گرامی بداریم، ایشان با بیان اینکه یکی از کارهای بسیار خوب بسیج دانش آموزی شهرستان ، تربیت جوانان مؤمن انقلابی و مطالبه گر با رعایت چهار چوب و محوریت قانون میباشد. برای حقیر مایه افتخار است در جمع دانش آموزان و آینده سازان این سرزمین باشیم.
در ادامه شهردار توضیحاتی در حوزه وظایف و قوانین شهرداری و شورای اسلامی به دانش آموزان ارائه نمودند و آنها در خصوص مشکلات محلات و مطالبات خود با شهردار گفتگو کردند. درپایان مهندس جوکار از امام جماعت که یکی از همین دانش آموزان بود و دو نفر از فعالین حوزه های فرهنگی تقدیر نمودند.