جشن بزرگ انقلاب در استهبان

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین ایجاد روحیه شادابی و شور و نشاط در بین شهروندان استهبان با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ، جشنی با شکوه در پارک شهدای گمنام «آبشار» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ؛ در راستای سیاست های تشویقی و تکریم شهرداری و به منظور ایجاد انگیزه و روحیه ای با نشاط برای خانواده ها و شهروندان جشن ویژه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با حضور هنرمندان برگزار شد و ساعاتی خوش و خاطره انگیز را برای شهروندان رقم زد.
در این جشن که با حضور امام جمعه محترم، جناب آقای فرماندار، جناب آقای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و فرماندهان انتظامی و نظامی و جمعی از مدیران ادارات راس ساعت 30 : 19 در پارک شهدای گمنام برگزار شد.
مهندس جوکار ضمن ابراز خرسندی از اجرای چنین برنامه های فرهنگی و خانوادگی نتایج و آثار حاصل از برپایی اینگونه جشن ها را ایجاد انگیزه مضاعف و روحیه ای با نشاط میان شهروندان دانست و اجرای مداوم آن را در مناسبت های خاص ضروری دانست.
شهردار استهبان از همکاری نیروی های انتظامی و نظامی ، شورای تامین ، شورای اداری و موکب انصار الحسین (ع) در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود .
وی افزود ان شاءالله این شروع برنامه ایی باشد تا برنامه های بعدی به نحوه بهتر میزبان قدوم شهروندان عزیز باشیم .
لازم به ذکر است ؛این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری و حضور مداحان، اجرای سرود؛ مسابقات و اهدای جوایز و در نهایت راس ساعت 21 با فریاد بانگ الله اکبر و مراسم نورافشانی به پایان رسید.