جشن انقلاب اسلامی در پارک شهدای گمنام

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ بمناسبت چهل و پنجمین دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه معزز ، فرماندار ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شورای تامین، جمعی از مسئولان و خانواده محترم شهداء وبا حضور پر شور شهروندان جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در پارک شهدای گمنام برگزار شد.
مهندس جوکار با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ملت ایران دانست و گفت : قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد انقلاب اسلامی است.
وی افزود ؛ جشن انقلاب بمناسبت ایام اله دهه فجر و با هدف ارتقاء نشاط اجتماعی و در راستای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد .
شهردار استهبان ضمن ابراز خرسندی از اجرای چنین برنامه های فرهنگی، برنامه جشن انقلاب که مصوب ستاد دهه فجر شهرستان بوده و از سال گذشته برای دومین سال درکنار قبور مطهر شهدا گمنام با همت مجموعه شهرداری وشورای اسلامی انجام گردید و جا دارد از همکاری شورای تامین ، شورای اداری، فرماندهی سپاه نیروی انتظامی، راهور وموکب انصار الحسین (ع) و موکب پیرمراد در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود .
لازم به ذکر است؛ این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع اجرای سرود ، مولودی ، مسابقات و اهدای جوایز و در نهایت راس ساعت 21 با فریاد بانگ الله اکبر و مراسم نورافشانی و پذرایی به پایان رسید.