تقدیر حجت الاسلام و المسلمین ساجدی امام جمعه شهر استهبان از شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای تامین شهرستان استهبان بعداز سرکشی و بازدید از حوزه های اخذ رأی در سطح شهر در نماز سیاسی و عبادی نماز جمعه شرکت نمودند.
حجهالاسلام و المسلمین حاج آقا ساجدی امام جمعه محترم فرا رسیدن روز ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبریک و تهنیت عرض نمودند.
ایشان افزودند؛ اگر شهرداری ها مسئول آباد کردن شهرها هستند باید این آبادانی طبق دستورات اهل بیت و مطابق فرهنگ اسلامی انجام شود.
وی از مهندس جوکار شهردار محترم که روحیه هیاتی و جهادی و مردمی دارند تشکر کردند و همچنین در توسعه شهر و به پیوستهای فرهنگی عنایت دارند و کارهای انجام شده مثل بازسازی تمثال شهدا و نصب آنها در بلوار ورودی و خروجی شهر ، نصب نام استهبان به زبان فارسی و به خط نستعلیق ، کمک به فضا سازی و اجرای برنامه های فرهنگی مثل برنامه های مذهبی که ما در کنار قبور شهدای گمنام داشتیم و انشاالله برنامه های در پیش رو دارند مثل فضاسازی برای گلزار شهدا و تهیه تابلوهای نام مساجد و بقیه فعالیت های فرهنگی که جای تقدیر و تشکر دارد.
ایشان در نهایت از انجام کارهای مردم که به صورت روزمره در شهرداری ها سروکار دارند که متأسفانه این گونه مشکلات عمومی در تمام شهرداری های کشور وجود دارد از قبیل؛ ساخت و سازها ، کسب مجوزها و مسائل مربوط به کمیسیون ماده صد، دریافت پروانه ساخت و پایان کار که باید زمانش انشاالله کوتاه تر شود که با تلاش بیشتری که دوستان انجام می دهند مراحل کار انشاالله ساده سازی شود و بریم به سمتی که بتوانیم خیلی از این اقدامات در فضای مجازی سریع تر و راحت تر در اختیار مردم قرار دهیم .
و در نهایت از شهروندان عزیز به حضور حد اکثری در پای صندوق رأی چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت نمودند.