برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز و عفاف وحجاب در شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز جلسه ستاد اقامه نماز و عفاف و حجاب با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج آقا شاهسوندی ، جناب عدالت رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان استهبان ، شهردار، رئیس شورای اسلامی، پرنسل محترم شهرداری در سالن بعثت شهرداری برگزار گردید.
در این جلسه مهندس جوکار ضمن خیرمقدم خدمت میهمانان و همکاران، عرض تسلیت بمناسبت شهید جمهور و همراهان ایشان و فرا رسیدن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد به اهمیت اهمیت برگزاری نماز جماعت در اداره و همچنین برگزاری برنامه هفتگی جلسات خانگی قرآن در منازل همکاران که قطعا باعث برکت و رفاقت و صمیمیت بین همکاران تاکید نمود. ایشان اعلام کرد باتوجه به شعار سال شهرستان (جلسات خانگی قرآن) اعلام آمادگی کرد اولین جلسه هفته آتی درمنزل ایشان شروع خواهد شد
جناب آقای عدالت رئیس اقامه نماز شهرستان استهبان در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ نماز بین کارکنان و برپایی هرچه با شکوه تر نماز جماعت در وقت اداری تاکید نمود و از اقدامات انجام شده در حوزه اقامه نماز در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر کردند.
حاج آقا شاهسوندی حجاب و عفاف را پرچم دین و تمدن اسلامی دانست و افزود: ضرورت و اهمیت حجاب، عفاف و پاکدامنی را امری اجتناب‌ناپذیر دانست و نادیده گرفتن آن را سبب لجام گسیختگی در جامعه برشمرد و خصوصیات حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد .
وی با بیان اینکه مادر در خانواده نقش اساسی دارد بیان داشت: خوشبختانه بانوان شاغل در شهرداری اینگونه هستند و از نظر رعایت حجاب می توانند الگوی خوبی برای بقیه ادارات باشند.
درپایان هدایایی از طرف مهندس جوکار بخاطر رعایت حجاب فاطمی به بانوان مجموعه شهرداری ونیز چندنفر از همکاران که اهمیت وحضور ویژه ای در برگزاری نماز جماعت دارند درنظر گرفته شد.