برگزاری جشنواره آشپزی دستپخت من در حمام کزمان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور شهردار، اعضای محترم شورای اسلامی جشنواره آشپزی دستپخت من در حمام حاج بابا میرزا معزی (حمام کزمان) با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان و باشگاه ورزشی ابراهیمی برگزار شد.
مهندس جوکار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در این خصوص ابراز داشت؛ این جشنواره که با هدف ترویج غذاهای سالم و همچنین آشنایی بانوان با نحوه پخت غذای ایرانی، سنتی ، ساده و شناخت بیشتر غذاهای سنتی استهبان بوده که با استقبال بی نظیری ازسوی شهروندان با انواع غذاهای و دسرهای روبرو شدیم که خدا رو شکر همگی غذاهای سالم و ستنی بودند.
وی افزود؛ با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده یکی از مصوبات سفر معاون محترم رئیس جمهور و سفر استاندار محترم وقول و مساعدتی که معاون استاندار و مدیر کل دفتر فنی دادند در سال جدید یک فضای مختص بانوان شهر تحت یک فضای ورزشی ویژه بانوان شهر راه اندازی خواهیم کرد و انشاالله درنظر داریم یک پروژه تحت عنوان شهر بازی استارت خواهیم زد.
گفتنی است از جمله برنامه های حاشیه ای این جشنواره ، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری زنان ورزشکاران که برای اولین بار در استهبان در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی شهر با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری باشگاه خانم ابراهیمی برگزار گردید.
لازم به ذکر است در پایان به تمامی شرکت کننده ها هدیه ای به رسم یادبود و به تعداد ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی توسط شهرداری و شورای اسلامی اهدا گردید.