بازدید شهردار از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر بوستان مسکن مهر، حمام کزمان، چاه آب باریک و…

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ در طی بازدید شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

در این بازدید مهندس جوکار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را درخصوص حوزه فنی و عمرانی در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر نمودند .
شهردار ضمن بازدید میدانی، با اشاره به خدمات صورت گرفته در سطح شهر گفتند: بی شک تمامی تلاش مجموعه شهرداری فراهم نمودن بسترهای مناسب برای تامین رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا شاهد اتمام پروژه های مختلفی در سطح شهر هستیم که در روزهای آینده افتتاح خواهد شد که این امر نشان دهنده تلاش و برنامه‌ریزی منظم مجموعه شهرداری و شورای شهر بوده است .
وی افزود: با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهیم کرد و همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط سطح شهر می اندیشیم و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کنیم .
وی در پایان از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است قدردانی نمودند.