بازدید شهردار از روند اجرای پروژه احداث بوستان غدیر در شهرک امام سجاد «ع»(باغ گرامی)

غدیر تنها یک حادثه تاریخى نیست؛ غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست، یک تفکر است؛ نشانه‏ اى است از تداوم خط نبوت؛ چشمه‏ اى است که تا پایان هستى مى‏ جوشد؛ غدیر، روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداست؛ روز بزرگ، روز گشایش و روز تکامل است؛ غدیر، نه تاریخ است، نه جغرافیا و نه روایت، بلکه ولایت است؛ پیشوند غدیر، رسالت است و پسوند آن، ولایت و امامت.
بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی «ع» و همچنین وجود شهرک غدیر، بوستان جدید الحداث در شهرک امام سجاد «ع» با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر به بوستان غدیر ثبت گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز صبح شهردار به همراه مهندس پرچمی عضو محترم شورای اسلامی شهر و جمعی از کارشناسان از پروژه‌ ی احداث بوستان غدیر شهرک امام سجاد «ع» بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفته و دستورات لازم را درخصوص حوزه فنی و عمرانی در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه بیان نمود.
مهندس جوکار در این بازدید با تاکید بر لزوم اجرای باکیفیت پروژه‌ها در موعد زمانی مقرر تصریح کرد؛ اتمام به‌ موقع پروژه‌ها از اولویت‌های مهم شهرداری بوده و تمام سعی ما بر این است تا بتوانیم مطالبات و نیازهای شهروندان را در اسرع وقت به سرانجام‌ رسانده تا رضایت شهروندان از خدمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را افزایش یابد.
وی افزود؛ استفاده از فضاهای باز شهری جهت ایجاد اماکن تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت در محلات از ضروریات توسعه پایدار محله ای است که همچنین در اجرای این بوستان از زیرساخت های ورزشی و فرهنگی ، فضای سبز مناسب، نیمکت ، وسایل بازی ، آلاچیق و نمازخانه از جمله امکاناتی است که مد نظر گرفته خواهد شد .