اطلس سرمایه گذاری شهرداری استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ مهندس جوکار از تدوین اطلس سرمایه گذاری شهرداری استهبان خبر داد.
امروز سه شنبه مورخ هشتم خرداد ماه با دعوت مهندس جوکار کمیته سرمایه گذاری شهرداری با حضور کارشناسان حوزه سرمایه گذاری استانداری فارس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر برگزار شد.
در این دیدار ابتدا مهندس جوکار گزارشی از پتانسیل های موجود شهر استهبان، طبیعت زیبای استهبان، اماکن تاریخی، و املاک مستعد سرمایه گذاری شهرداری ارائه کردند.
ایشان اظهار داشت؛ شهرداری امروزه هزینه های مدیریت شهری بشدت بالا رفته و نمی‌توان صرفا درآمد شهرداری را معطوف به عوارض از شهروندان و اعتبارات دولتی کرد برهمین اساس با تعامل و همکاری مجموعه شورای شهر در نظر داریم نسبت به تهیه طرح جامعی از املاک شهرداری که امکان سرمایه گذاری در آن وجود دارد را با سرمایه گذاران بخش خصوصی به اشتراک بگذاریم.
و در ادامه پس از بحث و تبادل نظر های کارشناسان محترم استانداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از محل ساخت پروژه شهر بازی واقع در شهرک امام حسن مجتبی (ع) به مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع، از واحد موتوری قدیم شهرداری واقع در بلوار قائم، خانه تاریخی پاکباز، حمام کزمان، ترمینال قدیم و…. بازدید و در خصوص نحوه اقدامات آتی مواردی به تصویب اعضای محترم رسید.