ادامه نهضت آسفالت معابر سطح شهر

عملیات اجرای آسفالت معابر سطح شهر از جمله کوچه های فرعی بلوار امام حسین (ع)، کوچه میثم ۱۱ و پارک حاشیه ای ورودی مسکن مهر اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان، امروز شهردار به همراه کارشناسان از پروژه های عمرانی سطح شهر بازدید نمودند .

در این بازدید مهندس جوکار با اعلام خبر اجرای عملیات آسفالت در سطح شهر، تصریح کرد: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان در خصوص آسفالت معابر سطح شهر و با وجود مشکلات اعتباری، شهرداری برای تسهیل در رفت و آمد مردم، اقدام به لکه گیری آسفالت در سطح شهر و همچنین آسفالت کوچه های خاکی سطح شهر نموده است .

شهردار استهبان یادآور شد : یکی از مهم ترین ویژگی های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد.

شایان ذکر است با توجه به اینکه عملیات لگه گیری و اجرای آسفالت معابر یکی از اولویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان و همچنین جزء اولویت های کاری شهرداری می باشد، تاکنون معابر و کوچه های زیادی به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شده اند که این امر باعث رضایتمندی شهروندان در پی داشته است.