آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان استهبان

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان استهبان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی برگزار گردید.

آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند، که اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است؛ این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ؛ بمناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با حضور فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران ادارات و جمعی از آزادگان سرافراز شهرستان استهبان در سالن بعثت شهرداری برگزار گردید.
در این آیین مهندس پرچمی رئیس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، سالروز ورود آزادگان سرافراز را تبریک گفت و افزود؛ آزادگان شهدای زنده هستند و ما خود را مدیون شما آزادگان سرفراز و اسوه استقامت و بردباری می‌دانیم.
در ادامه فرماندار ضمن تبریک و تهنیت به آزادگان سرافراز شهرستان ابراز نمودند؛ بی تردید تاریخ کشور عزیزمان، شکوه بی‌بدیل اسوه های مقاومت و ایثار و شوق بی‌پایان رجعت آزادگان سرفراز معنا می‌شود. بی شک شما که با استعانت از درگاه الهی مقاومت و شکیبایی همراه با تحمل آلام و درد و رنج شکنجه های دوران افتخار آفرین مقاومت را به اسارت تن و جان خویش درآورده‌اید ایران و ایمان خویش را آزاده و سربلند نموده‌اید.
در ادامه این نشست صمیمی، امیر سرتیپ رجبعلی زاده، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این آیین تجلیل از آزادگان ، به ذکر خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود پرداختند و در انتها این مراسم به همت شهرداری و شورای اسلامی و بنیاد شهید شهرستان با اهدای لوح سپاس و ضیافت ناهار به پایان رسید .