آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ؛ بمناسبت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار والامقامشهید محمود صارمی و روز خبرنگار آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر استهبان در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.
مهندس پرچمی ریاست شورای اسلامی شهر ، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و عرض تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه ی حاضر در این نشست ابراز نمود؛ خبرنگاران باید مطالبه گری های خود را از سطح شهرستان بالا ببرند و در این راه تلاش و کوشش نمایند که بحمدا… این مهم در شهر استهبان محقق گردیده
وی افزود؛ خبرنگاران هیچ گاه با دید شغل و حرفه به این عرصه نگاه نکرده اند و چشم داشت مادی نداشته و با عشق و علاقه وارد این عرصه ی سراسر فراز و نشیب شده انده و با سختی ها و مشقاتی که این حرفه دارد باز هم مثل همیشه استوار می‌درخشند.

در ادامه هریک از اعضای محترم شورای شهر از اصحاب رسانه تقدیر کرده و نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و خواستار همراهی و همکاری و تعامل هر چه بیشتر در راستای اعتلای شهرستان قرآنی استهبان شده و عنوان نمودند که رسانه پل ارتباطی بین شورا و شهرداری با مردم شریف استهبان بوده و هموار این شورا از این مهم استقبال می نماید.

سپس هر یک از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه به بحث و تبادل نظر با هریک از اعضا و شهردار محترم پرداخته و از اینکه هر ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر اولین نهادی هستند که مراسم تجلیل و تقدیر روز خبرنگار را ارج می نهند مراتب سپاس و امتنان خود را اذعان نمودند.

در ادامه مهندس جوکار شهردار استهبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اهمیت جایگاه و نقش خبرنگاران اشاره و بیان نمود؛ جایگاه ویژه خبرنگاران و مسئولیت خطیر خبرنگاری باعث شده است که همگان بر این موضوع تاکید نمایند که عزیزان خبرنگار می توانند نقشی بسیار عظیم و بزرگ در تحولات پیرامونی و افزایش سطح آگاهی و بینش آحاد مردم جامعه داشته باشند شهردار استهبان جهت جمع بندی جلسه و پاسخ به سوالات این عزیزان گفت؛ خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤلین هستند وگاها با یک خبر یاگزارش باعث تسریع در خدمت می شوند که در همین زمینه لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.
همچنین شهردار استهبان روندی از اجرای پروژه ها و برنامه های پیش رو را تشریح و عنوان کردند که با کمک شما عزیزان قطعا مراحل عمران و آبادانی شهر سرانجام بهتری خواهد داشت.
در پایان این هم اندیشی و آیین پاسداشت با اهدای لوح تقدیر و هدایا از تلاش ها و زحمات خبرنگاران تجلیل و تقدیر به عمل آمد .