دیدار شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با امام جمعه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ امروز صبح شهردار و اعضای محترم شورای شهر با حجت الاسلام و المسلمین ساجدی امام جمعه محترم شهرستان قرآنی استهبان دیدار کردند .
در این دیدار مهندس پرچمی رئیس شورا و همچنین سایر اعضای محترم شورای اسلامی ضمن خیر مقدم وخوش آمدگویی به امام جمعه محترم ، اعلام آمادگی همه جانبه شورای شهر در امورات فرهنگی، اجتماعی درسطح شهرستان را اعلام داشته و اتحاد بیش از پیش شهرستان (شهر و روستاها) با محوریت امام جمعه محترم را خواستار شدند .
مهندس جوکار شهردار نیز ضمن تشکر از امام جمعه سابق حاج آقا خاوری وحمایت های ایشان از مجموعه شهرداری برای ایشان آرزوی توفیق وتندرستی کردند و همچنین ضمن تبریک وخیر مقدم به حاج آقا ساجدی امام جمعه محترم اظهار داشتند؛ که عزم جدی خود در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی به شهروندان تلاش برای تحقق اهداف توسعه همه جانبه شهر و نیز جلب رضایت مندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان کردند.
وی افزود: نگاه ویژه به معضلات و مشکلات و همچنین مقوله امید بخشی وایجاد نشاط ، تاثیر بسزایی در رشد تعالی فرهنگ شهرخواهد داشت که الحمدلله با وجود امام جمعه فهیم شهرستان استهبان تحقق این امر مهم دور ازدسترس نبوده و نیست.
وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری آماده هر گونه همکاری و تامل بعنوان یکی از ادارات زنده و فعال شهر در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود و قطعا با توجه به اینکه امسال انتخابات در پیش رو داریم تلاش خواهیم کرد که حد اکثر رضایتمندی شهروندان از عملکرد مجموعه شهرداری در پی داشته تاانشالله شاهد مشارکت حداکثری که توصیه مقام معظم رهبری است را شاهد باشیم، مهندس جوکار از ایشان خواستند که مجموعه شهرداری را مورد حمایت خودشان قرار دهند و در حوزه های مختلف ارشاد و راهنمایی نمایند.
در ادامه حاج آقا ساجدی امام جمعه محترم در این دیدار ضمن تشکر از خدمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی اعلام فرمودند بازخوردها تا کنون از روند عملکرد فعالیت شهردار و مجموعه شهرداری در این مدت مثبت بوده وانشالله روز به روز بهتر باشد،ایشان تعامل با مردم و دربین مردم بودن، تلاش برای رفع مشکلات مردم و تسریع در پاسخ‌دهی را به همه مسؤلین گوشزد کردند.