اولین نشست صمیمی شهردار با اعضای سازمان نظام مهندسی استهبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ اولین جلسه نشست صمیمی با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی ، جمعی از کارشناسان شهرداری و جناب مهندس فولادچنگ رئیس سازمان نظام مهندسی و جمعی از مهندسان ناظر در سالن بعثت شهرداری برگزار گردید.
در این دیدار صمیمی ابتدا مهندس جوکار ضمن عرض خسته نباشید و خیر مقدم به مهندسین و همچنین تبریک به مناسبت انتصاب مهندس فولادچنگ به سمت رئیس سازمان نظام مهندسی، شهرسازی را از اولویت های در پیش روی مدیریت شهری عنوان کرد. و اظهار نمودند هر جا که شهرداری و سازمان نظام مهندسی هماهنگ عمل کرده اند شاهد اتفاق های خوب و قابل قبولی در حوزۀ نظارت و اجراء در سطح شهر بوده ایم و همچنین همکاری های فنی مابین مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی را مثبت ارزیابی نموده و بر ادامۀ تعامل و همکاری های مشترک تاکید نمودند.
دراین جلسه درخصوص موضوعاتی همچون، نمای ساختمان ها، پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده صد، حق الزحمه ناطرین در تمدید پروانه ها، تعامل بیشتر شهرداری ونظام مهندسی و…. بحث و تبادل نظر گردید
گفتنی است در پایان این جلسه اعضای سازمان مزبور با ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون ضوابط و مقررات فنی و ساخت و ساز را مطرح نمودند.