مهندس حسن تاج پیکر

شهردار استهبان

پروردگار متعال و مهربان را بسیار شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف استهبان را به من عنایت فرمود. امیدوارم با همکاری مجموعه محترم شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر بتوانیم گام های پسین را در راستای عمران و آبادانی شهر استوار برداریم.
موزاییک فرش معابر
احداث مرتفع ترین آبشار مصنوعی
احداث بوستان آرامش
احداث میدان نماز
امتداد دهی بلوار امام حسین
احداث میدان امام خمینی
نقاشی سطح شهر
احداث میدان صنعت
احداث پارک حاشیه ای
خرید 17 دستگاه ماشین آلات جدید
تشکیل اتاق فکر
بازسازی بوستان جمالی
زیباسازی بلوار قائم
اجرای عملیات آسفالت معابر
ساخت تندیس امیرکبیر
احداث المان انجیر
احداث بوستان 22 بهمن
احداث ساختمان واحد موتوری و نقلیه
احداث المان المپیک
احداث 2 پارک بازی کودک
بازسازی کشتارگاه دام
المان لوده انگور
احداث بوستان آتیه
احداث بوستان طبیعت
نصب المان دوچرخه
نصب المان شهید فقیهی
احداث بوستان اندیشه
ساخت و نصب المان ملکین سنتی

منشور اخلاقی شهرداری استهبان

ارسال توسط:روابط عمومی           |           تاریخ ارسال: ۶ دی ۹۳             |              بازدید:3,288

منشور اخلاقی شهرداری استهبان

کارکنان شهرداری استهبان با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق تعالی و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه امورخود قرار می دهند:

۱- تکریم شهروندان و مراجعان را اولویت اصلی تلاش های خود قرار دهند

۲- با سعه صدر و برخوردی شایسته امور شهروندان را مطابق قانون به انجام برسانند

۳- با حضور به موقع در محل کار، از اتلاف وقت شهروندان و ساعات کار جلوگیری نمایند

۴- رفتار مناسب و شایسته ای با همکاران و مدیران خود داشته باشند

۵- منافع شهروندان و تعهد سازمانی را به بهترین شکل تلفیق نموده و برای تحقق هر دو آنها در چارچوب قوانین اقدام کنند

۶- خلاقیت و کشف راه های جدید برای حصول نتایج بهتر در امور را به عنوان یک اصل مد نظر قرار دهند

۷- همواره به دنبال تشریک مساعی و به اشتراک گذاشتن همه پتانسیل ها، سرمایه ها و توان مجموعه خود با سایر بخش ها برای بالا بردن میزان رضایتمندی شهروندان باشند

۸- ارائه اطلاعات کافی و مناسب به شهروندان را به عنوان یک رکن اصلی در تکریم ارباب رجوع مورد توجه قرار دهند

۹- با دقت در استقرار اخلاق، روحیه امانت داری و توجه به حفظ حریم شخصی و سازمانی در مسیر حفظ و حراست از منافع شهروندان و سازمان قدم بردارند

۱۰- با ارائه گزارش های به موقع و منظم از فعالیت ها و عملکرد خود از طریق مراجع ذی صلاح سازمانی، زمینه های افزایش امید شهروندان و بالا رفتن انگیزه همکاران را فراهم نمایند

۱۱- پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان، همکاران و مدیران را به عنوان راهکاری راهگشا بپذیرند و در مقابل نظرات و رفتارهای ناصحیح، صبر و بردباری در پیش گیرند

۱۲- با اعتقاد راسخ به این که بالاترین ناظر، خداوند متعال است، سعی کنند که همواره بر جلب رضایت حضرت باری تعالی اهتمام داشته و اخلاق حرفه ای و اجتماعی را که ضامن رضایت شهروندان و در نهایت رضایت خدای متعال است به طور کامل به منصه ظهور برسانند

۱۳- از هر گونه موازی کاری و دخالت در امور غیر مرتبط با حوزه تعریف شده کاری پرهیز نموده و سایر بخش ها را در به نتیجه رسیدن برنامه های مثبت و مفید یاری دهند

روابط عمومی شهرداری استهبان

دیدگاه کاربران

جستجو

نظرسنجی

ميزان رضايت شما از فعاليت هاي عمراني شهرداري استهبان در سال 94

مشاهده نتایج

Loading ... Loading ...

آمار و اطلاعات

  • 0
  • 259
  • 35
  • 782
  • 84
  • 5,696
  • 27,360
  • 1,974,324
  • 90,128
  • 242
  • 325

پل ارتباطی شهرداری

دعوت به همکاری

فراخوان